Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

Velg emne:

NettbankBankIDBetalingeFakturaAvtaleGiroBetaling til og fra utlandetE-signeringKontoKortVippsSamfunnsansvar

 

  • Ideelle lag og foreninger som sogner til områder der Sparebanken Øst har kontor
  • Søker må være kunde/ønske å bli kunde i Sparebanken Øst
  • Tildelingsliste offentliggjøres på nettsiden oest.no/spire
  • Søkere som får tildeling i første runde, får svar innen 1. september
  • Søkere som får tildeling i andre runde, får svar innen 1. februar
  • Søker som ikke blir tildelt midler, vil ikke bli tilskrevet
  • Det gis ingen begrunnelse for tildelinger som gjøres
  • Tiltak rettet mot barn og ungdom
  • Prosjekter av allmenn interesse
  • Anlegg og utstyr
  • Lag/foreninger må prioritere sine ønsker og sende inn én søknad
  • Private prosjekter
  • Offentlig virksomhet
  • Kommersielle selskaper

Søknader kan sendes hele året, men behandles kun i forbindelse med søknadsfrister gitt under www.oest.no/spire

Det er mulig å legge to vedlegg med søknadsskjemaet. Godkjente filtyper: jpg, pdf, doc, xls, png, xlsx, docx

  • Du vil motta en automatisk bekreftelse til den e-postadressen som du har oppgitt i søknadsskjemaet
  • Hvis du ikke mottar bekreftelse, sjekk din søppelpost (spam)
  • Har du ikke fått bekreftelse, kan du sende en e-post til samfunnsutbytte@oest.no

 

Signere med BankID

Her kan du signere dokumentene dine elektronisk med BankID.

Til signeringsportalen

Nettbanken

Fra tid til annen vil du få spørsmål om formålet med kundeforholdet ditt når du logger deg inn i nettbanken.

Les mer om hvorfor

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre.

Finn svar her