Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

Velg emne:

NettbankBankIDBetalingeFakturaAvtaleGiroBetaling til og fra utlandetE-signeringKontoKortVippsSamfunnsansvar

 

Påloggingsbildet er endret, men du skal bruke den samme metoden du har brukt før. På illustrasjonen ser du hvordan de nye valgene for pålogging ser ut.

For å bruke den nye påloggingssiden må Bruk og aksept av informasjonskapsler (cookies) være aktivert i nettleseren din. Et eksempel er IE11, der du må sette følgende innstillinger:

Klikk på innstillinger i nettleseren (Tannhjul øverst til høyre)

  1. Velg alternativer for internett.
  2. Velg Personvern-fanen
  3. Klikk på knappen Avansert
  4. Pass på at Godta er valgt lik innstillingene under.

Beløpsgrense er det maksimale beløpet du kan betaler regninger for pr. måned. Du finner beløpsgrensen på siden Betalingsinnstillinger i nettbanken.
Du kan selv sette beløpsgrense opp til kr 500 000,-

Ønsker du høyere beløpsgrense enn det, så kan du sende oss en e-post fra nettbanken.

Hvis du ikke vet hvilken nettleser du har, finner du det ved klikke på linken nedenfor:

https://www.whatbrowser.org/intl/no/

Her har vi samlet lenker til oppdatering av de vanligste nettleserne. Velg lenken under din nettleser og følg instruksjonene , så vil nettleseren din oppdateres.

Last ned Internett Explorer 11 her
*må akseptere Cookie
Last ned Chrome her
Last ned Safari her
Last ned Firefox her
Last ned Opera her

 

 

Edge – Windows 10 Full støtte
Internet Explorer 11 – Windows 8
*må akseptere Cookies
Full støtte
Chrome (siste versjon) Full støtte
Safari (siste verjson) Full støtte
Firefox (siste versjon) Full støtte
Opera (siste versjon) Minimal støtte
Internet Explorer 10 Støttes ikke
Internet Explorer 9 Støttes ikke
Internet Explorer 8 Støttes ikke

*Bruk og aksept av informasjonskapsler(cookies) må være aktivert. Et eksempel er IE11, der følgende innstilling måfungere ved bruk av BankID

Støtte mobil og nettbrett nettlesere

Apple iOS enheter

iOS-versjon Enhet Nettleser
10 (siste versjon) iPhone 6 Safari Full støtte
10 (siste versjon) iPhone 5 Safari Full støtte
9.X (siste versjon) iPhone 5 Safari Full støtte
9.X (siste versjon) iPad Air Safari Full støtte
8.2 iPhone 6+ Safari Full støtte
9.3.5 iPhone 6 Safari Full støtte
8.1.3 iPad 3 Safari Full støtte
10 (siste versjon) iPad Pro Safari Full støtte
7.1.2 iPhone 4 Safari Støttes ikke

 

Android enheter

Android-versjon Enhet Nettleser Støttenivå
5.1.1 Samsung Galaxy S6 Chrome Full støtte
6.0.1 Samsung Galaxy S7 Chrome Full støtte
6.x (siste versjon) Motorola Nexus 6 Chrome Full støtte
5.0 Samsung Galaxy S5 Chrome Full støtte
4.4 Nexus 4 Chrome Minimal støtte
4.3 Samsung Galaxy S3 Chrome Minimal støtte

 

 

Windows enhet

Windows-versjon Enhet Nettleser Støttenivå
10 Windows-telefon Edge Minimal støtte

 

 

For å endre navn på kontoene dine velger du Innstillinger i menyen, deretter Kontoinnstillinger.

Kunder kan få tilgang til nett- og mobilbank ved fylte 13 år. Utvalget av tjenester og funksjoner er begrenset.

Fra 15 år har kunder full tilgang til alle tjenester og funksjoner. Unge kunder må møte opp med foreldre (foresatte) og legitimasjon i ett av bankens kontorer for å få tilgang til nett- og mobilbank.

 

Våre kontorer

Finn ditt nærmeste bankkontor og se åpningstider.

Se våre kontorer

Boliglån

Vi tilbyr boliglån med god rente. Nå er det enkelt å søke lån på nett.

Søk boliglån

Signere dokumenter

Signer lånedokumentene dine med BankID.

Til signeringsportalen