Takk

Din melding er mottatt. Du vil høre fra oss innen kort tid.

Ofte stilte spørsmål

Påloggingsbildet er endret, men du skal bruke den samme metoden du har brukt før. På illustrasjonen ser du hvordan de nye valgene for pålogging ser ut.

For å bruke den nye påloggingssiden må Bruk og aksept av informasjonskapsler (cookies) være aktivert i nettleseren din. Et eksempel er IE11, der du må sette følgende innstillinger:

Klikk på innstillinger i nettleseren (Tannhjul øverst til høyre)

  1. Velg alternativer for internett.
  2. Velg Personvern-fanen
  3. Klikk på knappen Avansert
  4. Pass på at Godta er valgt lik innstillingene under.

Hvis du ikke vet hvilken nettleser du har, finner du det ved klikke på linken nedenfor:

https://www.whatbrowser.org/intl/no/

Her har vi samlet lenker til oppdatering av de vanligste nettleserne. Velg lenken under din nettleser og følg instruksjonene , så vil nettleseren din oppdateres.

Last ned Internett Explorer 11 her
*må akseptere Cookie
Last ned Chrome her
Last ned Safari her
Last ned Firefox her
Last ned Opera her

For å få åpnet sperret BankID må du komme innom oss i banken og fremvise legitimasjon eller sende oss en sikker e-post fra nettbanken.

Send sikker e-post fra nettbanken

  1. Logg deg inn i nettbanken
  2. Klikk på Send sikker e-post i menyen
  3. Skriv i skjemaet at du ønsker å få opphevet sperringen på din BankID
  4. Du vil motta et engangspassord fra banken på e-post
  5. Logg deg inn i nettbanken med BankID og du får mulighet til å endre til et selvvalgt passord

Se flere ofte stilte spørsmål her.

Signere med BankID

Her kan du signere dokumentene dine elektronisk med BankID.

Til signeringsportalen

Nettbanken

Fra tid til annen vil du få spørsmål om formålet med kundeforholdet ditt når du logger deg inn i nettbanken.

Les mer om hvorfor

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre.

Finn svar her