Viktig informasjon om bruk av BankAxept

Butikker med betalingsterminal må inngå ny direkte avtale med BankAxept.




Frem til nå har BankAxepts tjenester vært distribuert via Sparebanken Øst som deres bankforbindelse. Men fra 1.april 2018 skal BankAxept selv distribuere sine tjenester.

Alle butikker som i dag har avtale med banken om BankAxept, må derfor inngå en ny direkte avtale med BankAxept AS, for at kjeden eller butikken skal kunne benytte seg av BankAxepts tjenester i fremtiden.

Endringene innebærer også at butikkens/kjedens nåværende avtale med vår bank vil bli oppdatert. Nærmere opplysninger om dette vil bli gitt i egen informasjon fra oss.

 

Dette må du gjøre:

Du vil motta informasjon direkte fra BankAxept AS i løpet av få dager om hvordan du praktisk skal gå frem for å inngå ny avtale, og hvilke tidsfrister som gjelder for dette. Inngåelse av avtale skjer digitalt og tar bare noen få minutter.

 

Nye priser og vilkår

Se oppdaterte priser og vilkår for bruk av BankAxepts betalingstjenester

Ved spørsmål om BankAxepts tjenester og ny avtale vennligst gå til www.bankaxept.no for mer informasjon.
BankAxept brukerstedsservice kan kontaktes på telefon 02018.

 

 

Publisert: 03.11.2017

Signere med BankID

Her kan du signere dokumentene dine elektronisk med BankID.

Til signeringsportalen

Nettbanken

Fra tid til annen vil du få spørsmål om formålet med kundeforholdet ditt når du logger deg inn i nettbanken.

Les mer om hvorfor

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre.

Finn svar her