Banken i sosiale medier

Sosiale medier har gjort nettet til et møtested hvor vi kan dele alt fra erfaringer om produkter og tjenester til bilder fra turer og familiebegivenheter. Sparebanken Øst er til stede på Facebook, Instagram og LinkedIn – følg oss gjerne!

Facebook

Besøk oss gjerne på Facebook. Her kan du komme i kontakt med oss for å:

  • Spørre kundesenteret vårt direkte om saker du lurer på ang. nettbank, kort og andre banktjenester
  • Gi oss ris eller ros og forslag til forbedringer. Vi lover å ta det på alvor.
  • Få informasjon hvis det oppstår kritiske hendelser som berører deg.
  • Få informasjon litt før alle andre når vi lanserer nye produkter.
  • Få informasjon om arrangementer og konkurranser.

Av sikkerhetsmessige årsaker svarer vi kun på spørsmål av generell karakter. Husk at du aldri deler personnummer, koder, kontoinformasjon eller annen sensitiv informasjon på Facebook. Da må du heller ringe vårt kundesenter på 03220.

Instagram

Instagram

Instagram er en viktig kanal for oss for å nå ut til våre kunder, potensielle nye kunder, samarbeidspartnere og andre. Her kan du få et nærmere innblikk i vår hverdag på en litt mer uformell måte.

LinkedIn

LinkedIn

Vi benytter LinkedIn som en rekrutteringskanal. Det betyr at vi legger ut våre stillingsannonser her. Det er mange som benytter LinkedIn for å nettverke og søke informasjon om personer og bedrifter. Dette gir en god indikasjon på at LinkedIn også kan benyttes til merkevarebygging.

Hjelp og kundesenter

Vårt kundesenter svarer på dine spørsmål om bruk av kort, nettbank, BankID m.m. Gjelder det lån, sparing eller forsikring, kan du avtale et møte med en av våre kunderådgivere.

Ring
03220

Fra utlandet
+47 915 03220

KONTAKT OSS

VÅRE KONTORER OG ÅPNINGSTIDER