Hva med unge kunder?

Kunder kan få tilgang til nett- og mobilbank ved fylte 13 år. Utvalget av tjenester og funksjoner er begrenset.

Fra 15 år har kunder full tilgang til alle tjenester og funksjoner. Unge kunder må møte opp med foreldre (foresatte) og legitimasjon i ett av bankens kontorer for å få tilgang til nett- og mobilbank.

Er det egen app for nettbrett?

For best opplevelse og tilgang til alle banktjenester anbefales brukere med nettbrett (iPad o.l.) å bruke nettbanken.

Jeg har ikke iPhone eller Android, hvordan kan jeg bruke mobilbank?

For best opplevelse anbefales vi å bruke nettbanken.

Hvordan laster jeg ned mobilbank-appen?

Last den ned fra Apple Store (iPhone) eller Google Play (Android).

Hvordan logger jeg meg inn i mobilbanken ?

Du logger inn ved å bruke din firesifrede kode som du registrerte ved aktivering av mobilbanken. Hvis du har registrert fingeravtrykk eller ansiksgjenkjenning kan disse metodene også brukes.

Hvordan aktiverer jeg mobilbanken?

Det gjør du med BankID, BankID på Mobil eller kodebrikke med tilhørende passord. Du må da velge en ny personlig 4-sifret kode til innlogging og betaling. Nyere telefoner kan også velge å bruke ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk.


NB: For deg som ikke har BankID eller BankID på mobil må du være klar over følgende:
Du må bruke passordet tilhørende din kodebrikke ved aktivering. Ikke bruk mobilbankkode tilknyttet gammel mobilbank.







Våre bankkontorer

Finn nærmeste kontor. Se åpningstider og avtale møte om boliglån.

Se våre kontorer

Boliglån

Vi tilbyr boliglån med god rente. Nå er det enkelt å søke lån på nett.

Søk boliglån

Signer dokumenter

Lånedokumenter kan du signere enkelt og trygt digitalt.

Gå til signering