Informasjon om kundeundersøkelsen

Undersøkelsen varer fra 17.11.25 til 26.11.25

Kundeundersøkelse på e-post – har du fått den?

 Sparebanken Øst sender en kundeundersøkelse til et tilfeldig utvalg av kunder to ganger i året – i mai og november – for å få innsikt i hvordan vi kan forbedre oss og møte kundenes behov. Vi har sendt ut en kundeundersøkelse til 7.500 tilfeldig utvalgte kunder hvor vi spør om du er fornøyd med oss.
Det tar bare 1-2 minutter å svare. 

Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med vår leverandør Netigate, og varer fra 17. november 2025 til 26. november 2025

Sjekk gjerne søppelposten – noen ganger havner den der ved en feil.

Viktig om sikkerhet

Vi vet at det er mye svindel der ute, og vi setter stor pris på at du er oppmerksom og skeptisk. Derfor vil vi understreke:

  • Vi ber aldri om kontonummer, BankID eller andre koder.
  • Du vil ikke bli bedt om å logge inn eller oppgi sensitiv informasjon.
  • Undersøkelsen handler kun om hva du synes om oss som bank – det er alt. 

Har du spørsmål om undersøkelsen, ring oss gjerne på 33 51 38 55.

Takk for at du hjelper oss med å bli bedre!