Kundeservice



Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

NettbankBankIDBetalingBetaling til og fra utlandetKontoKortVippsSamfunnsansvar

 

Din månedlige beløpsgrense finner du i nettbanken på siden Betalingsinnstillinger i menyen. Nå kan du selv sette beløpsgrenser opp til kr 500 000


Edge – Windows 10 Full støtte
Internet Explorer 11 – Windows 8
*må akseptere Cookies
Full støtte
Chrome (siste versjon) Full støtte
Safari (siste verjson) Full støtte
Firefox (siste versjon) Full støtte
Opera (siste versjon) Minimal støtte
Internet Explorer 10 Støttes ikke
Internet Explorer 9 Støttes ikke
Internet Explorer 8 Støttes ikke

*Bruk og aksept av informasjonskapsler(cookies) må være aktivert. Et eksempel er IE11, der følgende innstilling måfungere ved bruk av BankID

Støtte mobil og nettbrett nettlesere

Apple iOS enheter

iOS-versjon Enhet Nettleser
10 (siste versjon) iPhone 6 Safari Full støtte
10 (siste versjon) iPhone 5 Safari Full støtte
9.X (siste versjon) iPhone 5 Safari Full støtte
9.X (siste versjon) iPad Air Safari Full støtte
8.2 iPhone 6+ Safari Full støtte
9.3.5 iPhone 6 Safari Full støtte
8.1.3 iPad 3 Safari Full støtte
10 (siste versjon) iPad Pro Safari Full støtte
7.1.2 iPhone 4 Safari Støttes ikke

Android enheter

Android-versjon Enhet Nettleser Støttenivå
5.1.1 Samsung Galaxy S6 Chrome Full støtte
6.0.1 Samsung Galaxy S7 Chrome Full støtte
6.x (siste versjon) Motorola Nexus 6 Chrome Full støtte
5.0 Samsung Galaxy S5 Chrome Full støtte
4.4 Nexus 4 Chrome Minimal støtte
4.3 Samsung Galaxy S3 Chrome Minimal støtte

Windows enhet

Windows-versjon Enhet Nettleser Støttenivå
10 Windows-telefon Edge Minimal støtte

Hvis du ikke vet hvilken nettleser du har, finner du det ved klikke på linken nedenfor:

https://www.whatbrowser.org/intl/no/

Her har vi samlet lenker til oppdatering av de vanligste nettleserne. Velg lenken under din nettleser og følg instruksjonene , så vil nettleseren din oppdateres.

Last ned Internett Explorer 11 her
*må akseptere Cookie
Last ned Chrome her
Last ned Safari her
Last ned Firefox her
Last ned Opera her

Påloggingsbildet er endret, men du skal bruke den samme metoden du har brukt før. På illustrasjonen ser du hvordan de nye valgene for pålogging ser ut.

For å bruke den nye påloggingssiden må Bruk og aksept av informasjonskapsler (cookies) være aktivert i nettleseren din. Et eksempel er IE11, der du må sette følgende innstillinger:

Klikk på innstillinger i nettleseren (Tannhjul øverst til høyre)

  1. Velg alternativer for internett.
  2. Velg Personvern-fanen
  3. Klikk på knappen Avansert
  4. Pass på at Godta er valgt lik innstillingene under.

Din månedlige beløpsgrense finner du i nettbanken under Innstillinger i menyen. Du kan selv endre beløpsgrense opp til kr 500 000.
Hvis ønsker du høyere beløpsgrense enn dette, så sender du oss en Sikker e-post fra nettbanken.

For å endre navn på kontoene dine velger du Innstillinger i menyen, deretter Kontoinnstillinger.

Åpningstid kundeservice:
Man-fre kl. 10:00-15:00

Kontakt
Privatkunder: 33 51 38 55
Bedriftskunder: 03220
Fra utlandet: +47 33 51 38 55
Telebank: 33 51  38 54

E-post: post@oest.no
Postadresse: Postboks 67, 3301 Hokksund
Sperring av kort
Ring: (+47) 33 51 38 55 eller du kan sperre kortet selv fra mobilbanken.

Melde skade
skadesenteret@frende.no (+47) 55 15 36 00

Kontorer og åpningstider
Finn ditt nærmeste kontor

Skal du e-signere lånedokumenter?
Gå til siden e-signering.

Ønsker du avtale med kunderådgiver?
Avtal møte

Kontakt oss