Kundeservice

 

Finn svaret på det du lurer på selv, send oss en melding eller kontakt kundesenteret, det er opp til deg.



Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra kundene våre. Finner du ikke svar på det du lurer på, ber vi deg benytte sikker e-post i nettbanken.

 

BankIDBetalingBetaling til og fra utlandetBoliglånEndring i kundeforholdKontoKortNettbankMobilbankVippsSamfunnsansvar

 

Det gjør du med BankID, BankID på Mobil eller kodebrikke med tilhørende passord. Du må da velge en ny personlig 4-sifret kode til innlogging og betaling. Nyere telefoner kan også velge å bruke ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk.


NB: For deg som ikke har BankID eller BankID på mobil må du være klar over følgende:
Du må bruke passordet tilhørende din kodebrikke ved aktivering. Ikke bruk mobilbankkode tilknyttet gammel mobilbank.

Du logger inn ved å bruke din firesifrede kode som du registrerte ved aktivering av mobilbanken. Hvis du har registrert fingeravtrykk eller ansiksgjenkjenning kan disse metodene også brukes.

Last den ned fra Apple Store (iPhone) eller Google Play (Android).

Vi har også en nettbasert mobilbank for deg som bruker Windows Phone eller andre typer smarttelefoner.

Logg inn her

For best opplevelse og tilgang til alle banktjenester anbefales brukere med nettbrett (iPad o.l.) å bruke nettbanken.

Kunder kan få tilgang til nett- og mobilbank ved fylte 13 år. Utvalget av tjenester og funksjoner er begrenset.

Fra 15 år har kunder full tilgang til alle tjenester og funksjoner. Unge kunder må møte opp med foreldre (foresatte) og legitimasjon i ett av bankens kontorer for å få tilgang til nett- og mobilbank.

Send melding til kundesenteret

Hva lurer du på eller trenger hjelp med?

  • For spørsmål om BankID må det benyttes sikker e-post i nettbank eller ringe oss.
  • Ikke legg inn konto- eller personnummer
  • Om deg

  • eller det nærmeste der du bor

Kontaktinformasjon

Åpningstid kundesenteret
Mandag til fredag kl. 10:00-15:00

Kontakt
Telefon: (+47) 33 51 38 55
Telebank: 33 51 38 54
Postadresse: Postboks 67, 3301 Hokksund
E-post: post@oest.no*

Meld skade
skadesenteret@frende.no
(+47) 55 15 36 00

*For mer dyptgående og personlige spørsmål anbefales du å ringe eller snakke med din rådgiver



Sperre kort
Gjør det enkelt og raskt selv i mobilbanken eller ring oss.

Kontorer og åpningstider
Finn ditt nærmeste kontor

Skal du e-signere lånedokumenter?
Gå til signeringssiden

Kontakt oss

Avtale møte med kunderådgiver

  • Ønsker du å snakke med en kunderådgiver på et av våre kontorer så kan du sende en henvendelse. Møtet kan også foregå på telefon.
  • Ikke legg inn konto- eller personnummer