Bedriftsmarked

Hva vil du helst være: stor kunde i en liten bank eller liten kunde i en stor bank?

Svaret gir seg nesten selv. Ingen liker å forsvinne i mengden, eller oppleve følelsen av å være ubetydelig. Vår intensjon i Sparebanken Øst er at alle kunder er like viktige. Målet er at alle skal tas godt hånd om, få fortjent oppmerksomhet og gode råd.

  • I Øvre Eiker, Nedre Eiker og Drammen ønsker vi, med bakgrunn i vår historie, å være en lokalbank som er aktiv i lokalsamfunnet og det lokale næringsliv.
  • I Kongsberg, Akershus og Oslo ønsker vi å være et tydelig og attraktivt alternativ til de store bankene innen utvalgte næringer og kundegrupper.

Viktig informasjon til våre kunder

Nytt filformat for euro-betalinger
Fra 31. oktober 2016 krever Finansavtaleloven at euro-betalinger sendes til bank i henhold til en ny internasjonal standard for betalingsformat.

Det nye formatet heter ISO 20022 XML og brukes til utveksling av betalingsfiler og meldinger mellom kunde og bank.

Dersom din bedrift benytter seg av et økonomisystem for å sende betalingsfiler til banken, må dere bytte filformat til den nye standarden innen 31. oktober 2016Les hva det innebærer for din bedrift

Hjelp og kundesenter

Vårt kundesenter svarer på dine spørsmål om bruk av kort, nettbank, BankID m.m. Gjelder det lån, sparing eller forsikring, kan du avtale et møte med en av våre kunderådgivere.

Ring
03220

Fra utlandet
+47 915 03220

KONTAKT OSS

VÅRE KONTORER OG ÅPNINGSTIDER