Bedrer tilgjengelighet på telefon

Sparebanken Øst har 29 kontorer på det sentrale Østlandsområdet. Vi er en bank som ønsker å tilby en prat og en kopp kaffe – for de som ønsker det

Samtidig som vi skal tilby gode og effektive digitale løsninger, for de som vil utføre banktjenester i eget hjem eller når de er på reise. Vi vil være relevante både for privat- og næringskunder i dag og i fremtiden. For Sparebanken Øst er det viktig at kunden kan velge hvordan de vil bruke banken sin.

Vi vet at dagene er travle for de fleste. Det å skulle rekke banken innenfor vanlige åpningstider kan være krevende. Derfor har vi i lang tid hatt muligheten for å avtale kundemøter utenfor bankens åpningstider. Nå har vi også valgt å utvide åpningstidene i vårt kundesenter. Vi håper du vil bruke det utvidede servicetilbudet.

Du kan nå få tak i oss mandag til fredag fra kl. 08.00 til kl. 18.00 og lørdag fra kl. 10.00 til 14.00.

Vi bryr oss

I krevende tider som nå, med økte matvarepriser, økende rente og fortsatt høye drivstoffkostnader, er det mange som må disponere egen økonomi annerledes enn for bare noen måneder siden. Det er nettopp i tider som kan være vanskelige at det er viktig å ha en bank man kan prate med. Jeg vil oppfordre de som trenger, ta kontakt med en av våre kunderådgivere, vi vil gjerne bidra til at du får bedre oversikt over de muligheter vi kan ha for å hjelpe deg.

Sparebanken Øst har betjent kunder i over 180 år. Det har vi tenkt å fortsette med. Den jobben tar vi på alvor, og det betyr at vi bryr oss.

Hvert år støtter Sparebanken Øst små og store prosjekter, spesielt i lokalmarkedet. En stor del av bankens allmennyttige gavemidler går til lag og foreninger som jobber spesielt med og mot barn og ungdom.

Pål Strand, adm. direktør i Sparebanken Øst

Les flere saker fra Verdier 2-23