Sparebanken Øst er stolte av å kunne selge deg forsikring gjennom Frende Forsikring. Nok en gang har de vunnet Kundeserviceprisen innen forsikring. Prisen for Norges beste kundeservice er blitt vunnet av Frende i 2016, 2017, 2019 og 2020!
Prøv Norges beste kundeservice du også!
Når uhellet er ute, er det kundesenteret som blir kontaktet og hjelper til med den videre prosessen med skjema og oppgjør. Dette har de gjort så bra at de altså nå igjen er på seierspallen under Nord-Europas største kundeservicekonferanse.
– Vi går på jobb hver dag for å yte vårt beste for kundene våre, forteller en av lederne på Frende sitt kundesenter. At dette verdsettes, viser blant annet denne tilbakemeldingen kundesenteret fikk fra en av testerne: «Veldig god kundeopplevelse. Har en veldig fin samtale med kundebehandleren som er serviceinnstilt, positiv og kunnskapsrik. Får masse tilleggsinfo som appellerer til meg og hjelper så jeg blir overbevist om å gjennomføre et kjøp.»
Ingen tilfeldighet
Kundeserviceprisen er en bred, årlig test gjennomført av SeeYou som de største kundesentrene i Norge er med på. Hvert kundesenter kontaktes på ulike måter av såkalte mystery shoppers.
Det gjøres en grundig måling som fokuserer på mottak og velkomst, kundebehandlerens løsning av problemet og totalinntrykk. Dette resulterer i en poengscore per selskap og her har altså Frende det beste kundesenteret for forsikring i Norge med en totalscore på hele 82,6! Andreplassen fikk en score på 79,1.
Frende kjennetegnes ved:
- Norges mest fornøyde kunder
- Trygt skadeoppgjør
- Norges beste kundeservice