Utvidet åpningstid
Har din konto blitt sperret har vi satt i gang tiltak for å hjelpe deg:
- Vårt kontor på Bragernes Torg i Drammen har utvidet åpningstid fra 09:00-22:00 mandag 25. november 2019 til onsdag 27. november 2019
- Kundesenteret er tilgjengelig på telefon (+47) 33 51 38 55 døgnet rundt 25. og 26. november 2019
Melding om manglende legitimasjon
Da har du følgende valg:
- Du kan møte på ett av våre kontorer med gyldig legitimasjon.
Finn ditt nærmeste kontor.
Melding om manglende kundeopplysninger
Du kan ordne dette på følgende måter:
- Du kan fylle ut opplysningene ved å svare på spørsmålene over telefon
- Du kan sende en e-post til ahv@oest.no og besvare spørsmålene
- Du kan komme innom et bankkontor og besvare spørsmålene
- Har du nettbank kan du besvare antihvitvask-opplysningene ved å logge deg inn i nettbanken.
Du får ikke utført andre tjenester i nettbanken før kundeinformasjonen er oppdatert.
Har du oppdatert kundeopplysningene i nettbanken, må du ta kontakt med banken for å få opphevet sperringen.
Dersom du fortsatt ønsker å opprettholde kundeforholdet ditt i Sparebanken Øst er det viktig at du tar kontakt med oss så snart som mulig.
Kundesenteret er tilgjengelig på telefon (+47) 33 51 38 55
Minner om at vi ikke vil sende deg en lenke med pålogging eller etterspørre passord fra deg.