Korona situasjonen gjør at vi ikke kan ta imot deg på kontorene våre. Det betyr ikke at du ikke kan få den hjelpen du trenger. Vi skal hjelpe deg så godt vi kan, slik at du får ordnet dine økonomiske forpliktelser.
Kontorene
Våre rådgivere er tilstede og kan gi deg de gode rådene om sparing, lån, forsikring eller betaling. Møtene gjennomfører vi på telefon, mail eller digitalt, alt etter hva som passer deg best.
Kontaktinformasjon til kontorene
Kundeservice
Kundesenteret er representert av flere avdelinger, som skal dekke alle behovene til kundene våre. Vi har folk på kundesenteret som er spesialister innen lån, forsikring, sparing, dagligbank, bedrift og personmarkedet. Ta kontakt så hjelper vi deg.
Kassetjenester
Har du behov for kontanter anbefaler vi deg å bruke minibank. Kontorene våre på Bragernes, Hokksund og Mjøndalen har begrenset kassetjeneste. Kontakt oss på forhånd for å avtale tidspunkt.
Bragernes tlf. 45 42 47 23
Hokksund tlf. 33 51 38 35
Mjøndalen tlf. 40 40 87 15
Dette fikser du selv
Det er mye du kan gjøre selv, på nett. Vi har derfor samlet informasjon om det vi har erfart at kundene våre spør om under «Ofte stilte spørsmål». Sjekk der, så kanskje du finner svaret på det du lurer på. En annen mulighet er å sende forespørselen din gjennom sikker epost fra innlogget nettbank/mobilbank.
Ta vare på deg selv og de rundt deg!