Informasjon om kundeundersøkelsen

Undersøkelsen i november varer fra 13.11.24 til 22.11.24

Sparebanken Øst sender en kundeundersøkelse til et tilfeldig utvalg av kunder to ganger i året – i mai og november – for å få innsikt i hvordan vi kan forbedre oss og møte kundenes behov. Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med vår leverandør, Netigate.

Sikkerhet og hvordan gjenkjenne undersøkelsen

Vi forstår viktigheten av å være forsiktig med e-poster som kan virke mistenkelige, og vi setter stor pris på at du tar nødvendige forholdsregler.

Vær oppmerksom på at vi aldri vil be om sensitiv informasjon som kontonummer eller koder i undersøkelsen. Du vil heller ikke bli bedt om å klikke på lenker som leder til innlogging eller bankinformasjon. Hensikten med undersøkelsen er utelukkende å høre din mening om våre tjenester.

Hvis du har spørsmål om undersøkelsen, kan du kontakte oss via kundesenteret på telefon 33 51 38 55.

Takk for at du hjelper oss med å bli bedre!