Klage og reklamasjon

Vårt mål er at du skal være fornøyd!

Det kan allikevel hende at ett eller annet gjør at du ikke er helt fornøyd med en konkret tjeneste hos oss.

Du kan benytte vårt elektroniske klageskjema eller sende henvendelsen pr. post, merk henvendelsen klage. Vi behandler din henvendelse så raskt vi kan, senest innen 4 uker.

Klage på renteendringer eller priser

Gjelder din henvendelse klage på varslede renteendringer eller  priser i henhold til vår prisliste må du ta kontakt med din kunderådgiver eller kundesenter. Dersom du har tatt opp dette med din kunderådgiver og fremdeles ikke er fornøyd, kan du sende en skriftlig klage til banken.

Klage på forsikringsprodukter

Ønsker du å sende inn en klage eller reklamasjon på forsikringsprodukter, gjøres dette på Frende.no

Send inn klage

Finansklagenemda

Dersom du etter behandlingen av din henvendelse ikke er fornøyd, kan du ta saken videre til Finansklagenemda.  Finansklagenemda  er bransjens uavhengige klageorgan. De behandler tvister mellom bank/forsikringsselskap og deres kunder. 

Mer hos Finansklagenemnda

Utsatt for svindel eller klikket på lenke?

Hvis du har klikket på lenke eller oppgitt kortnummer, passord eller koder til andre er det viktig at du umiddelbart sperrer kort og BankID. Dette kan du selv gjøre i nett- eller mobilbank eller vi kan hjelpe deg. Uansett ber vi deg snarest ta kontakt med oss på telefon (+47) 33 51 38 55.