Mobilbank

Mobilbanken er enkel og rask og gir deg tilgang til de vanligste banktjenestene du trenger. Appen er utviklet for iPhone og Android telefoner og kan lastes ned gratis her:

I appen kan du:

  • Få oversikt over alle kontoer og lån
  • Overføre penger og betale regninger
  • Godkjenne eFaktura
  • Regionsperre for bankkort
  • Hente PIN-kode til bankkort
  • Sperre og re-bestille bankkort
  • Se dine forsikringer, endre eller kjøpe nye
  • Søke om lån
  • Straksbetale
  • Sende sikker e-post med banken
    og mye mer.

 

Aktivering og innlogging

Første gang du laster ned mobilbanken må den aktiveres. Det gjør du med BankID, BankID på Mobil eller kodebrikke med tilhørende passord. Du må da velge en personlig 4-sifret kode til innlogging og betaling. Nyere telefoner kan også velge å bruke ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk.

 

NB: For deg som ikke har BankID eller BankID på mobil må du være klar over følgende: Du må bruke passordet tilhørende din kodebrikke ved aktivering. Ikke bruk mobilbankkode tilknyttet gammel mobilbank.

Ofte stilte spørsmål om mobilbanken

Det gjør du med BankID, BankID på Mobil eller kodebrikke med tilhørende passord. Du må da velge en ny personlig 4-sifret kode til innlogging og betaling. Nyere telefoner kan også velge å bruke ansiktsgjenkjenning eller fingeravtrykk.


NB: For deg som ikke har BankID eller BankID på mobil må du være klar over følgende:
Du må bruke passordet tilhørende din kodebrikke ved aktivering. Ikke bruk mobilbankkode tilknyttet gammel mobilbank.

Du logger inn ved å bruke din firesifrede kode som du registrerte ved aktivering av mobilbanken. Hvis du har registrert fingeravtrykk eller ansiksgjenkjenning kan disse metodene også brukes.

Last den ned fra Apple Store (iPhone) eller Google Play (Android).

Vi har også en nettbasert mobilbank for deg som bruker Windows Phone eller andre typer smarttelefoner.

Logg inn her

For best opplevelse og tilgang til alle banktjenester anbefales brukere med nettbrett (iPad o.l.) å bruke nettbanken.

Kunder kan få tilgang til nett- og mobilbank ved fylte 13 år. Utvalget av tjenester og funksjoner er begrenset.

Fra 15 år har kunder full tilgang til alle tjenester og funksjoner. Unge kunder må møte opp med foreldre (foresatte) og legitimasjon i ett av bankens kontorer for å få tilgang til nett- og mobilbank.

Trenger du hjelp?

Kontakt kundesenteret

Last ned Mobilbanken her:

Signere dokumenter

Signer lånedokumentene dine med BankID.

Til signeringsportalen

Ny mobilbank

Mer brukervennlig mobilbank med alle de viktigste tjenestene.

Last ned

Våre kontorer

Finn ditt nærmeste bankkontor og se åpningstider.

Se våre kontorer