Kort fortalt oppstår disse feilmeldingene ved teknisk kommunikasjonsfeil. Årsaken kan være tregt nett eller treg enhet (mobil, PC osv.).
Løsning: Prøv en annen nettleser eller hvis mulig annet nettverk.
Kort fortalt oppstår disse feilmeldingene ved teknisk kommunikasjonsfeil. Årsaken kan være tregt nett eller treg enhet (mobil, PC osv.).
Løsning: Prøv en annen nettleser eller hvis mulig annet nettverk.
Feilmeldingen indikerer at i feltet for engangskode er det tastet feil for mange ganger.
Løsning: Forsøk på nytt senere. Hvis feilen vedvarer logg inn i nettbanken fra valget «Uten BankID» eller bruk mobilbanken og send melding fra «Sikker e-post». I meldingen oppgi feilkoden, telefonmodell og tidspunkt du forsøkte.
BID-1439
Midlertidig feil. Benytt pålogging uten BankID, BankID-appen eller forsøk med BankID igjen senere.